10 listopada 2008

motywuje...

Blog powstał po części dzięki Eljotowi, który stworzył swoje małe poletko do pokazywania zmian dokonywanych przy swoim Trabie za co ma u mnie duży szacunek. To jedna z niewielu osób, która motywuje mnie do czegokolwiek - dzięki...

...mój pamiętnik służyć będzie podobnym celom, tyle że przy okazji będę mógł od czasu do czasu napisać coś od siebie o otaczającym mnie świecie, o przemyśleniach, o sytuacjach...

...ostatnio dostrzegłem w sobie chęć do wyrażania opinii o wszystkim co dzieje się wokół mnie. Koniec z trzymaniem tego w sobie, bo może skończyć się to zapaleniem przewodów moczowych. Na dziś tyle... nie chce mi się więcej pisać, bo zrobiło się rzewnie a tego nie znoszę, także możecie się już odpierdolić...

3 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za słowa uznania! Zawsze chętnie wspieram dobre pomysły. Witam w świecie blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wylew żółci , bosko. Będę regularnie odwiedzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te , słomiany zapał - znudziło się już?

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...