13 listopada 2008

Fuck, Shit, Damn it...

Zawsze coś kurwa musi być nie tak. Cieszyłem się z tego zakupu a teraz przez tego kretyna wysyłka gratów będzie kosztowała połowę ich wartości, ale pieprzyć to - rarytas i tak był tego wart. Szczegóły wkrótce...

...dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem pracy, ale udało się wygospodarować dwie godzinki na aktualizacje. Mimo iż niewielka przysporzyła mi sporo roboty. Wszystko przez to, że strona nie była przygotowana pod tego typu artykuły. Na przyszłość będzie jak znalazł...

...co do stronki i ekipy WR to do składu dołączył Przemek, znany w pewnych kręgach jako GlobetrotterXL - czy ktoś jeszcze pamięta ten pseudonim ? Mam nadzieje, że tak bo od wczoraj w naszym składzie mamy mega mózg. Cieszyłbym się gdyby już niedługo ujawnił się i napisał coś na początek. Nie chce wywierać presji, żeby nie przestraszyć. Mimo wszystko jestem ogromnie z tego zadowolony - ktoś będzie mógł mi pomóc w tworzeniu serwisu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...