25 listopada 2008

nowy up...

Czas przeleciał między palcami. Poranny dyżur był chyba najmarniejszy w ciągu mojej dwuletniej pracy na taryfie. Po prostu nic się nie działo...

...odnośnie reszty dnia, to było dość ciekawie. Zacząłem trochę porządkować kolejne numery Motorów, przy okazji dodając kolejne ciekawostki i daty do kalendarium stworzonego przez Murdoka. Co ciekawe wszystko się zgadzało [ szacunek ], a parę rzeczy wzbogaciłem dodatkowymi informacjami. Jest jeszcze sporo pracy żeby dodać te wszystkie nowinki i ciekawostki, ale czy wszystko muszę zrobić na już - nie...

... pod wieczór odezwał się rzeczony Jurek w sprawie części, które jestem mu krewien, po tym jak nasze drogi się rozeszły. Mam nadzieję, że załatwimy już niedługo tą sprawę i chociaż to będzie za mną - oby...

... zapomniałem dodać, że na www.WartburgRadikalz.com
jest od wczoraj nowy up. Cieszył się wręcz rekordowym zainteresowaniem, co mnie bardzo miło zaskoczyło.

PozDDRo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...