11 listopada 2008

odpocznę...

Myślałem, że dziś sobie odpocznę na swój własny sposób, czyli zupełnie nic nie robiąc, ale cholera nie udało się. Na allegro pojawiło się znowu parę ciekawych gratów i chcąc nie chcąc wybrałem się do roboty...

...jak tylko uda mi się coś odłożyć zawsze jakiś frajer pokaże kolejne rzeczy do Wartburga. Opanowałem już żądzę kupowania wszystkiego co nowe po parę egzemplarzy, jednak w przypadku, kiedy pojawiają się rarytasy jest to silniejsze ode mnie - pieprzony allegroholik ze mnie...

...może niedługo pokaże swoje skarby, które niedawno przyszły na mój drugi adres - zobaczymy. Póki co spadam napić się Lubelskiej Perły...

1 komentarz:

  1. "już mi lepiej" jak to mówi różowa maskotka w reklamie pewnej sieci telefonii GSM... NIE TYLKO JA JESTEM UZALEŻNIONY OD KOLEKCJONOWANIA GRATÓW:D

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...