13 kwietnia 2012

męski rozmiar...

Pogody przed świętami, a także przerwa na uczelni pozwoliły mi działać. Aktualnie jestem na etapie przygotowywania felg pod lakierowanie...

...szpulki to 8 cali czystej stali. Prawdziwy, męski rozmiar. Wszystkie 4 sztuki są takie same. Przyrzekam, że będzie grubo...

...felgi robiłem u Staszka z Wheel-Wide.com Wykorzystałem do tego koła, na których fabrycznie toczyło się auto. Nieprzypadkowo możecie zauważyć, datę 01.87 wybitą na wszystkich rotorach...

...po poszerzeniu tym razem nie bawiłem się w żadne półśrodki takie jak ręczne szlifowanie rdzy, tylko tak jak Pan Bóg przykazał, stalówki poszły do piachu...

...proces odzierania ich z resztek godności powierzyłem Kamilowi z Sandmann.pl Całość została zrobiona wręcz perfekcyjnie...






 ...jeszcze tego samego dnia a był chyba czerwiec 2011, pomalowałem je podkładem epoksydowym. W takim stanie, zabezpieczone folią stretch i taśmą papierową na rantach, przetrwały do dzisiaj...

...od trzech dni pracuje nad nimi...

1 komentarz:

wyrzuć to z siebie...