31 stycznia 2012

prace szkutnicze...

Reanimacji błotników ciąg dalszy. Mimo mrozów po 15 stopni nie odpuszczam. Ferie na uczelni to jedyny moment, kiedy pracy będę mógł oddać się bez reszty. No cóż - zachowujmy się jak faceci a nie jak cipki z pensjonatu. Plus 10 stopni w garażu, to nie Hawaje ale praca i ciepły kombinezon czynią cuda...

...błotniki zostały podwójnie zapodkładowane antykorozyjnie. Zacząłem też prace szkutnicze polegające na uformowaniu rantu, choć trochę przypominającego oryginalny. Mimo, iż na razie nie wygląda to zachęcająco, wierzcie mi będzie całkiem nieźle. Już nie raz przekonywałem się, że nie warto oceniać prac po aktualnym ich przebiegu. Tak będzie i teraz...







...zachęcam do stosowania tego typu maty z włókna szklanego, jeśli ktoś jej nie zna. Dużo czystsza aplikacja, ułatwione docinanie, solidniejsze wtopienie w żywicę. Są różne gramatury [ grubości ]. Mnie nie starczyło na wszystkie prace i bez sensu było wydawać monetę na kolejną paczkę, więc dalej używałem starego systemu, ale polecam produkt APP...






...za zewnętrzną stronę błotników się jeszcze nie zabrałem. Póki co musi im wystarczyć Brunox. Bardziej zależy mi na nałożeniu baranka i ponownym montażu elementów, niż sprawach dekoracyjnych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...