24 stycznia 2012

starali się jak mogli...

Od dłuższego czasu chodziła za mną sprawa tylnych piast...

- skoro mam to wszystko na wierzchu to czemu by nie wymienić np. łożysk i przejrzeć całości pod względem sprawności działania. Może zająć się również przodem - myślałem...

...zacząłem poszukiwania najtańszych łożysk. Tanie jednak oznacza, **uj wie, jaki skośnooki ziomek to składał i czy tego dnia przyłożył się do pracy czy nie. A nawet jeśli miał lepszy dzień, bo żona dała mu tego czego oczekiwał, to może fatalnie w pożyciu małżeńskim układa się innemu chińczykowi tym razem z huty odlewającej te łożyska...

...dlatego szukałem czegoś konkretnego. SKF dawno stracił swą renomę. Według mnie pozostało dwóch graczy - Timken i FAG...

...Przemek i Wujek starali się jak mogli robiąc mi dobrze, ale nie przebili oferty innego mojego dobrego kolegi. Cena była tak zniewalająca, że może dla jego dobra nie podam tu kosztów zakupu brutto...

..w każdym razie ten śliczny komplecik już w piątek zagościł na moim biurku. Mój Białas dostanie coś na co zasłużył. Coś co w moim przypadku ma chyba dożywotnią gwarancję...




2 komentarze:

  1. Na łożyska nie ma reguły.
    Kiedyś kupiłem za 40 zł sztukę ( całe szczęście jedna strona wtenczas mi padła ) i szumiało w aucie jak na plaży.
    Znajomy kupił jakieś noname za dosłownie kilka zł i przedymał masę km...

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...