09 grudnia 2008

wzruszenie murowane...

Wczoraj zwiedzałem niemieckie forum w poszukiwaniu ciekawych informacji. W przeciwieństwie do Forum Klubu Wartburga, tam jest zupełnie inaczej. Nie dość, że ludzie wymieniają się informacjami typowo technicznymi, to rozmawiają o modyfikacjach, o sporcie motorowym, o historii marki, muzeum Wartburga. Co ciekawe, nie brakuje tam postów, w których ludzie pokazują sobie stare fotografie z rożnych miast NRD, wymieniają się zdjęciami starych napojów, szamponów. Typowa nostalgia ale nie nudna, tkliwa tylko lekcja historii dla wszystkich. Bez znaczenia jest też sprawa auta bądź sprzętu jaki posiadają. Czy to Simson czy Robur, każdy Ci odpowie, pomoże. Pytając nawet po angielsku już po paru godzinach uzyskałem satysfakcjonujące mnie odpowiedzi - naprawdę szacunek...

...nie to co forum PL podpięte pod nieistniejący Klub Wartburga. Nie bardzo rozumiem, z czego to wynika, że ludziom wystarcza to co jest - a przecież jest niewiele. Żereb miał ruszyć temat po mojej rezygnacji, czy jak kto woli zdjęciu mnie i gówno zrobił. Pewnie nie ma czasu, ale inni też jakoś nie mają a łączą niejedną pasję z pracą, rodziną, znajomymi. Dla mnie forum między innymi, dlatego jest tak żałosne, nie mówiąc już o tym co prezentuje i reprezentuje. Paru gości na poziomie - takich jak Sikor, Przemek czy Harcerz, który tak często lubi się udzielać, powinni sprawę ruszyć. Jeśli tylko byłaby opcja pomocy, to przyjemnością - mnie osobiście marzy się powołanie do życia jednego mocnego forum dla użytkowników wszystkich sprzętów z pod znaku IFA. Forum o nazwie IFA Kolektyw, lub IFA Kombinat byłoby tu najbardziej na miejscu. Wydaje się, że mało osób odezwie się w sprawie Barkasów Roburów czy Simsonów, ale forum powinno być po prostu rozwojowe bo i u nas zacznie się kiedyś ten temat. Chętnie wyskoczyłbym z tym pomysłem, ale w sumie nie będę się chyba wypowiadał. Innym wystarcza a ja przecież i tak się nie odzywam - choć to może by się zmieniło...

...nie o tym jednak chciałem. Krążąc po forum znalazłem trzy mega filmiki, które chciałbym tu zaprezentować. Jest to klimat nie porównywalny z niczym innym co dotychczas oglądałem. Zobaczcie sami - wzruszenie murowane. Pierwszy czarno-biały:..

100_1324
Załadował: autoningning


...drugi w kolorze. Zobaczcie te szczegóły, te detale, te smaczki...

100_1326
Załadował: autoningning


...trzeci dedykuje Harcerzowi, który niech czerpie najlepsze wzorce organizacyjne...

100_1325
Załadował: autoningning


...czyż nie piękne. Prawdziwe, autentyczne zdjęcia aut takich jak, Wartburg, Barkas, Trabant, Tatra. Niesamowita 311'stka w barwach Volkspolizei. Do tego pokazany zlot z lat 50-tych. Te motocykle, auta z lat dwudziestych, trzydziestych. Widzieliście ubrania, gości a'la James Dean. Dla mnie ten film kręcony kamerą 8mm to coś niesamowitego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...