22 grudnia 2008

poczucie...

Czy czuję się teraz lepiej ? Sam nie wiem, na pewno trochę mi ulżyło, czuję również po trochu satysfakcję z tego co zrobiłem. Sumienie przestało dokuczać no i był pierwszy efekt moich postanowień. Zadzwonił do mnie Greku z życzeniami świątecznymi. Miło było z nim pogadać. Odczułem wtedy prawdziwe poczucie zrobienia czegoś pozytywnego...

...warto było podjąć ten krok, w przeciwnym wypadku mogłoby to ciągnąć się za mną jeszcze bardzo długo. Nie wiem ile bym jeszcze wytrzymał - te wszystkie napięte sytuacje, ciągłe konflikty. Wiem również, że niektórych ran nie da się wyleczyć i moje przeprosiny nie załatwią wszystkiego, ale po jakimś czasie zabliźnią się one same...

...w pierwszym odruchu chciałem napisać na GG Harcerza i Sikora osobne słowa przepraszam, ale jakoś nie potrafię się z tym zmierzyć. Nie wiem czy dam radę - bardzo bym chciał...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...