03 kwietnia 2013

prozac...

Ten poranek był jak każdy inny. Wiatraki leniwie mieliły powietrze w obudowie komputera, wzmacniacz Unitry grzał się na końcówkach mocy, a Altus'y 140 pompowały energicznie ciśnienie. Membrany w takt, raz wychylały się w przód, raz w tył, a czasami zamierały na moment bez ruchu grając duet - XX▲N▲XX z ich track'iem - Disappear...

...miałem dziś ostatni dzień wolnego od zajęć, więc niespiesznie snułem się po mieszkaniu. Jakiś porządek na kompie, jakieś pranie. Ogoliłem się - cud...

...nagle telefon...

- dzień dobry, jest dla Pana przesyłka z DPD. Jest ktoś w tej chwili pod adresem ? - odparł młody, energiczny głos. Zapewne typ od rana nie użerał się jeszcze z żadnym klientem, stąd ten nieskażony entuzjazm.

- jasne, że tak - odparłem grzecznie. Proszę dać mi 10 minut, a pojawię się na dole i odbiorę paczkę.

...musiałem się przecież jakoś ogarnąć, a na pewno założyć spodnie. Tak więc zaraz wziąłem psy i zszedłem na dół, otworzyłem bramę i czekałem. Renault Kangoo oklejone logiem kuriera wjechało do końca podwórka, aby zostawić mi nie jedną, a trzy przesyłki...

...o zawartości powiem innym razem. Pragnę tylko nadmienić, że jest to parę ważnych dla mnie fantów, które leżały w garażu Wujka na wschodnich rubieżach naszego przepięknego kraju. Co warte odnotowania, ostatnio Wujek beztrosko wspomniał, że nadaję mi jakieś klamoty, bo jakoby porządkuje garaż, ale dziś już wiem, że było to zagranie celowe i godne szczwanego lisa jakim jest...

...ów przyjaciel, widząc jak miotam się w tym wszystkim, zwyczajnie mi pomógł. I tak jak lekarz wypisuje receptę na Prozac, tak on spakował moje graty, nadał je kurierem aby dać mi do zrozumienia, że mam co robić...

...jak widzicie, aura nie sprzyja rozpoczęciu kolejnych modyfikacji. I gdyby nie znany wielu z Was widok podobnie zagraconego pokoju, nie mielibyście świadomości, że sezon niedługo się zacznie...






...chyba po raz setny o tym wspomnę, ale to nieistotne. Mieć takiego przyjaciela to skarb. Podobno też mu kiedyś pomogłem w analogicznej sytuacji. Czuję jednak, że nawet bez tego, zrobiłby dla mnie to samo...

...humor od razu i całkiem skutecznie, poprawił mi się po rozpakowaniu wszystkich tych dobroci. Powiem więcej - ten fakt zmotywował mnie do działania, czemu dałem wyraz jeszcze tego samego popołudnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...