27 kwietnia 2013

wyciąganie smaku...

Wyjątkowo paskudna pogoda nie pozwoliła mi dziś złożyć zawiasu, ale umówiony w Bartoszkiem z Wheel-Wide nie traciłem czasu. Przedwczoraj skończone przeze mnie felgi, najwyższy czas było wrzucić na maszynę...

...spakowałem auto i poleciałem do nowej, wspólnej siedziby CustomFactory.pl oraz Wheel-Wide.com Tam przywitany przez Staszka zdecydowałem się na ostateczne wyciąganie smaku z moich RLS'ek...









...Bartek zrobił dobrą robotę. Zna się na tym, ma do tego dryg, wiedzę i umiejętności. Przy okazji jest mega sympatycznym człowiekiem. Jeśli więc poszukujecie firmy, która przepoleruje Wam felgi, odświeży ranty lub poszerzy koła - dobrze trafiliście. Ja jestem mega zadowolony z efektów. Fotki w swoim czasie...


1 komentarz:

  1. moje koła niestety są krzywe jak chuj po wizycie na poszerzeniu... a takie fajne, proste były :(

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...