28 marca 2012

po prostu zajebiście...

Zabrałem się za polakierowanie nagrzewnicy z czego wyniknęły tylko problemy. Sam demontaż okazał się banalny. Element wyszlifowałem, zdjąłem siateczkę oraz gumową uszczelkę. Wstępnie podłączyłem ten sympatyczny grzejniczek pod wąż ogrodowy. Nie byłbym świadomy ile brązowego szlamu może wylecieć z takiego urządzenia, gdybym tego nie zobaczył. Zachęcony efektami wpadłem na genialny pomysł wymycia jej Karcher'em. Podłączyłem sprzęt, nagrzewnicę spryskałem preparatem do mycia felg i wymyłem dokładnie pod ciśnieniem. Wszystko było by pięknie gdyby nie fakt, że w pewnym momencie myjka zmieniła tryb swojej pracy a po chwili wyszedł z jej wnętrzności dym...

...po prostu zajebiście. 10 marca skończyła się gwarancja a ja jestem 850,00zł w plecy - wspaniale. Pocieszam się tym, że do marki Karcher jest multum części i może uda się ją naprawić w ludzkich pieniądzach. Z drugiej strony wkurwiam się, ponieważ użyliśmy jej z ojcem dosłownie ze 30 czy 40 razy. Specjalnie kupiliśmy coś markowego, nie z najniższej półki. Sądziłem, że takie sprzęty służą latami. Chyba, że sami jesteśmy sobie winni, używając jej sporadycznie, nie włączając np. całą zimę. Czyżby to miało aż takie znaczenie...

...mniejsza z tym, bowiem nagrzewnica jest wymyta, gotowa do podkładowania, schła cały ciepły, słoneczny dzień. Myślę, że już niedługo będzie pryskana...





...z kolejnych postępów należy wymienić niemal gotowe do montażu wahacze przednie. Pozostało mi nałożyć ostatnią warstwę czarnego akrylu i montować je na aucie. Mam cichą nadzieję, że jutro z Jędrasem ogarniemy przednie zawieszenie i będę mógł składać to w jedną całość...




...do montażu gotowe są również uszczelki progowe. Wymyłem je dokładnie acetonem a następnie szarym mydłem. Na końcu nasmarowałem wazeliną bezkwasową. Odzyskały swoją jędrność i głęboki czarny kolor. Już niedługo wrócą na miejsce...




...na koniec pytanie dla kumatych. Co powstanie z części uchwytu metalowej puszki filtra powietrza i kawałka starej nagrzewnicy z Reda ?..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...