29 marca 2012

działo się kurwa...

Na ten dzień czekałem dość długo. Wszystkie elementy przedniego i tylnego zawieszenia pomyłem, wyszlifowałem i polakierowałem. Zdobyłem łożyska i uszczelniacze. Każdy element został odpowiednio naszykowany do montażu...

...dziś w towarzystwie Jędrasa zajechaliśmy do mojego garażu i działaliśmy. Przyznam, że moja rola była znikoma, ale starałem się pomagać...

...przede wszystkim złożyliśmy tylne piasty. Praktycznie prócz starych linek ręcznego, każdy element jest nowy...






...podobnie postąpiliśmy z przednim zawiasem. Założyłem przednie, dolne wahacze, ale nie dokręcałem ich jeszcze na zicher, wyczyściłem szklanki skrzyni biegów, napakowałem w nie smaru grafitowego, do manszet nalałem odrobinę oleju. Założyliśmy gumowe osłony na skrzynię ale dostarczone w zestawie opaski metalowe okazały się zbyt krótkie. Będę musiał coś kupić w przyszłości...

...półosie zostały zamontowane, piasty złożone, skręcone na sworzniach, zaciski znalazły się na swoich miejscach. Całość wygląda ślicznie...






...działo się kurwa, ponieważ prócz tych wszystkich prac udało się nam założyć elastyczne przewody gumowe Semperit, dokręcić wszystkie połączenia hydrauliczne i zalać układ płynem Ate. Roboty przy odpowietrzaniu było całkiem sporo i moja rola sprowadzała się raczej do pompowania pedałem i wycierania ewentualnych przecieków, ale i tak czuję ogromne zadowolenie. Układ jest czysty i sprawny. Mam nadzieję, że taki pozostanie latami...

2 komentarze:

wyrzuć to z siebie...