10 grudnia 2011

narzędzia w ludzkich pieniądzach...

skupiłem się na sprzedaży Merca. Po wykonaniu ponad trzydziestu telefonów, do różnej maści magików, możliwe że znalazłem kogoś kto da w miarę uczciwe pieniądze. To się jednak okaże...

...dziś robiąc porządki na blogu i między innymi dodając etykiety do wszystkich stu piętnastu postów jakie spłodziłem, zorientowałem się, że moje miejsce w sieci odnotowało ponad 10.000 wejść. Z tej okazji fotka :P


10.000 wejść - dzięki za zainteresowanie


...a co do prac - niestety chwilowo stoją z powodu zajęć na uczelni i sprzedaży Balerona. Mogę jedynie wrzucić fotki "przyrządów", które kupiłem sobie, już jakiś czas temu...







...może nie ma się czym chwalić, ale polecam zakup tego konkretnego modelu zaciskacza do konektorków i przedłużki. Firma Yato, przez niektórych nieuznawana w ogóle za markę, prywatnie bardzo mi się sprawdza. Są to narzędzia w ludzkich pieniądzach, cechujące się jakością w sam raz dla bardziej zaawansowanego hobbysty...

...przedstawiony na zdjęciach model, zarabia aż 8 typów końcówek, do tego tnie kable oraz ściąga izolację. Oczywiście pozbawiony jest mechanizmu ułatwiającego zaciskanie ale kosztował jedynie 25,00zł i w tym przypadku, stosunek ceny do jakości jest bardzo satysfakcjonujący. A będąc przy cenach to uwielbiam tropić okazje. Ten wzór szczypiec na Allegro był nawet za 34,00zł. Tak samo w przypadku przedłużki, na której zakup zbierałem się już od ponad roku. Kosztowała 41,00zł a najdroższa oferta opiewała na 52 PLN'y. Chciałem coś solidnego, niedrogiego i dość długiego. Wybór padł na dźwignię YT-1242. Jest uchylna i przygotowana na przyjęcie nasadek 1/2 cala. Mam nadzieję, że nie skrzywi się przy pierwszej lepszej okazji. Zawsze kombinowałem ze sztukowaniem rurek do pokrętła będącego w walizce narzędziowej Yato. Mam wreszcie do dyspozycji 450mm hartowanej stali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...