06 grudnia 2011

falbanek na miejscu...

moja dziewczyna miała akurat dziś wolne, także przy aucie niczego nowego nie zrobiłem. Mogę jedynie pochwalić się pracami przeprowadzonymi w sobotę...

...przenosiłem kolejne sprzęty z mojej letniej siedziby, przygotowywałem stanowisko pracy - po prostu kontynuowałem urządzanie mojego "Custom Garage"...








...falbanek na miejscu, szafka z narzędziami obok, cała chemia wyeksponowana jak w sklepie. Komputer do dyspozycji na którym zarówno mogę przeglądać fotki z demontażu jak i słuchać muzyki. Gdyby nie brak ogrzewania z prawdziwego zdarzenia i auta, którym woziłem tyłek, byłoby już całkiem spoko...

2 komentarze:

  1. Twoje wyposażenie warsztatowe generalnie budzi u mnie ogromny respekt i wywołuje niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. no muszę powiedzieć, że wygląda to naprawdę profesjonalnie, mam nadzieję, że w nowym sezonie Białas już wyjedzie!:) 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...