20 grudnia 2010

tyle dostałem zwolnienia...

Zapalenie oskrzeli to nie wyrok, tylko diagnoza lekarza rodzinnego. 60,00zł przeznaczone na materiały renowacyjne zasiliły rzeszę aptekarzy i przedstawicieli firm farmaceutycznych [ przecież Filip też musi z czegoś żyć i to jest normalne ]...

...już w piątek nie chciało mi się wcześnie wstać, ale przecież nie mogłem pozwolić sobie na pofolgowanie. Zwlokłem się z łóżka, popracowałem, koło południa pojechałem porobić przy aucie. Może to cholerne odśnieżanie tak mi się przysłużyło. Udało mi się jedynie zdemontować cały układ wydechowy. Z minuty na minutę, dosłownie czułem postęp choroby...




...leżę w domu i się nudzę. Póki co zawieszam prace na przynajmniej 9 dni, tyle dostałem zwolnienia...

3 komentarze:

  1. To tak, kibel grzanego piwa, fajka elektryczna, kawał dobrego brytolskiego kina oraz sesja lecznicza przez skypa u najlepszego lekarza online :P i będziesz taki jak kiedyś znaczy marudny smutas ale bez zapalenia oskrzeli :P

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba znasz już odpowiedź - "Galu"...

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...