31 grudnia 2010

szczęśliwego nowego roku...

chciałbym życzyć wszystkim, których lubię, cenię, znam, szanuję za to co robią lub po prostu kocham. Oby wiodło się Wam lepiej nić w starym, mijającym już roku. Wybaczcie, że nie wysyłam Wam sms'ów, nie ślę wiadomości na GG czy nie wysyłam durnych kartek internetowych. Wiedzcie jednak, że jesteście w moim sercu zawsze, nawet kiedy się nie odzywam dłuższy czas. Utrzymuję z Wami kontakt, nie dlatego że tak wypada, że dostaję info na przeróżnych forach o Waszych urodzinach. Ja po prostu szanuję znajomość z Wami i traktuję Was jako najserdeczniejszych znajomych, przyjaciół, kolegów, rodzinę...

...trzymajcie się ciepło...

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że zaliczam się do tego grona... i jeśli tak, to dzięki wielkie! Wszystkiego dobrego Kruchy!

    OdpowiedzUsuń
  2. z kim mam przyjemność ? Wpis ciekawy, intrygujący wszakże nie do końca spójny gramatycznie, choć być może ja go źle odczytuję...

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...