07 grudnia 2010

takie dni...

Przyszły dziś znowu jakieś duperele zamówione niedawno na Allegro. Nie ma tego dużo, ale cały czas do przodu. Jeśli wszystko będzie naszykowane łatwiej będzie mi zabrać się do tak wyczekiwanej instalacji fonii...







...tak przy okazji może zaprezentuję cały zestaw audio jaki zostanie upchnięty do tej klasycznej w formie blaszanej puszki. Kable sygnałowe podwójnie ekranowane kupione do Reda posiadają logo Nakamichi, tak samo jak przewody głośnikowe. Czy tak jest w rzeczywistości - nie wiem. Na pewno będę musiał wymienić te różniące się wtyki RCA i przy okazji przypomnieć sobie sztukę lutowania ale to kiedyś tam. Przewody prądowe, to Lexton ale to mało istotne - najważniejsze ze mają 16mm2 ...





...pozostałe klocki zbierane, kolekcjonowane kosztem wielu wyrzeczeń czasami krzywych akcji...






...wszystkie elementy są marki Tonsil. Przez jednych marka wyśmiewana, przez innych nieznana, przez następnych hołubiona. Mnie przypadła do gustu bo jest polska i idealnie wpisuje się w klimat auta z PRL'u. Jedynie radio jest Clariona, ale był to też wybór świadomy. Klasyczna, prosta forma wyglądem przypominająca decki z lat 90'tych a jednak dysponująca nowinkami takimi jak pilot, wyjście na zmieniarkę, bluetooth, mp3. Puryści powiedzą - aj. Nie jestem audio-pedofilem żeby się nad tym tasować. I tak w Wartburgu jest niezły hałas, więc nie zauważę uciętej góry czy płaskiego środka :D W długich trasach mp3 jest ciekawą alternatywą dla ustawicznego zmieniania płyt. W tym przypadku mam jeszcze wyjście na USB...




...zebranie tych wszystkich klocków do tej fotografii napełniło mnie dumą i nadzieją, że wszystko to poprawnie zainstalowane znajdzie się kiedyś w aucie. Nadzieję trzeba mieć...

...kończenie paneli pozostawiłem przyszłości, tak samo jak delikatne podrasowanie wzmacniacza. Wszystko będzie w swoim czasie. Aktualnie bowiem zacząłem rozbierać osprzęt silnika tak aby mieć idealny dostęp do ramy i wszystkich elementów, które wymagają dokładnego umycia, doczyszczenia i zabezpieczenia...

...ktoś powie że gówno dotychczas zrobiłem ale po pierwsze zarabiać trzeba, szczególnie że jako tako idzie, dwa mam wydatki związane ze Świętami a trzy przyznam szczerze, że nie zawsze mi się chce. Dla przykładu, dziś jeszcze nie wylazłem do roboty i pewnie skończy się na wieczornym seansie filmowym ze Steven'em Seagal'em, ale tak sobie myślę, że takie dni też czasami są nam potrzebne...

...nie robiłem przy aucie, nie pracowałem ale poznałem ciekawą osobę. Z Patrycją miałem kontakt, przy okazji organizacji zlotu Deluxe. Agencja reklamowa dla jakiej pracuje - FabrykaReklamy, miała okazję dostarczyć nam baner oraz wlepy. Wielu z Was miało, więc nieświadomie do czynienia z tą solidną firmą. Dziś udało mi się z nią porozmawiać inaczej niż zwykle a to wszystko przy okazji jej urodzin. Nawijało się cudownie, może nawet flirtowaliśmy przez moment - sam nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem - lol...

...szkoda, że nie mogę się z nią spotkać na żywo. Jej osoba mnie mocno zafrapowała. Jest tajemnicza, bardzo sympatyczna - ta niesamowita nić porozumienia... chyba że tylko ja to tak odebrałem... Pewnie tak, zawsze wyobrażam sobie za dużo. Taka natura ma...

2 komentarze:

  1. Tonsil będzie pasował świetnie! Działaj, działaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooooooooooooooooooooo tonsil silver line!!!
    U mnie leży podobny na półce, w zasadzie chyba taki sam ;) podłączyłem go tylko raz - to było coś pięknego. Teraz leży i ładnie wygląda. Oczywiście działa dalej, ale szkoda mi go używać, tym bardziej, że audio siedzi w "dupowozie". Tam wole katować carpowery i inne masażery :P ale jednak co tonsil to tonsil. I niewykluczone, że może jednak skuszę się również na wymianę podzespołów na tonsile - w Polonezie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...