28 stycznia 2009

kolekcjonowane modele...

Jak tylko na światło dzienne wyszła kolekcja Kultowych Samochodów PRL’u pomyślałem, że miło było by zareklamować je na łamach WartburgRadikalz. W końcu to dobra okazja aby kupić sobie parę modeli Wartburga czy Trabanta. Przeszedłem szybko od słów do czynów i napisałem z zapytaniem do DeAgostini. Przystali na to aby informować mnie z wyprzedzeniem o nadchodzących numerach. W zamyśle nie chciałem za to nic prócz chęci propagowania marki Wartburg również w ten sposób. Dwa dni temu wiedziony zaciekawieniem poszedłem na pocztę z otrzymanym awizem. Jakie było moje zdziwienie, kiedy moim oczom ukazała się paczka pokaźnych rozmiarów. Po rozpakowaniu jej w domu okazało się, że dostałem w ramach podziękowania przepiękną gablotkę na kolekcjonowane modele...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...