23 stycznia 2009

docenia wysiłek...

Ostatnio nie mam na nic czasu. Ciągle próbuję nadrobić braki finansowe, które dopadły mnie po ostatniej awarii auta. Na szczęście mój Mercedes jest znowu Mercedesem...

...z tych samych powodów kupowanie jakichkolwiek gratów zostało wstrzymane aż do odwołania. Zobaczę ile to potrwa. W sumie mam jeszcze parę rzeczy do pokazania ale nie mam, kiedy porobić fotek i ich wstawić. Ledwo ostatnio skleciłem aktualizację na WartburgRadikalz. Fani strony, jeśli w ogóle tacy istnieją, pewnie nie będą zbyt mocno zachwyceni jej zawartością. Niestety, ale ostatnio zarabianie kasy stało się priorytetem, a jeśli jest dodatkowo ciężko coś przytulić odbija się to na długości pracy. Muszę poświęcać coraz więcej godzin aby zarobić tą samą kasę. Nie jest dobrze. Szkoda, że nie umiem robić nic innego, bo chętnie rzucił bym w cholerę tą taksówkę. Wszystko potrafi się tak szybko popierdolić a jak na złość tak długo trwa prostowanie tego...

...z powodu utraty płynności finansowej wystawiłem ostatnio „Pamiątkowe DVD z Międzynarodowego Zlotu Wartburga”. Bardzo ucieszyłem się z faktu, iż tajemniczy kupiec zachęcony opisem zdecydował się na zakup, tym samym wspierając dalsze istnienie serwisu o Wartburgach...

...miło zobaczyć, że ktoś choćby w małym stopniu docenia wysiłek wkładany w promowanie Marki Wartburg...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...