16 stycznia 2013

spy foto...

Nie przywykłem do krótkich aktualizacji, ale na nic więcej nie mam czasu...

...przyszły zamówione jeszcze przed świętami opony. Nie będę się rozwodził nad nimi zbyt szczegółowo. Sprawdzona przez wielu marka Nankang. Model AS-1, oczywiście wyposażony w bardzo ważny rant ochronny, który wydaje mi się konkretniejszy w porównaniu do poprzedniego modelu XR611. Nawet mimo tej samej szerokości i profilu, opony wyglądają na niższe, przez co mniej balonowate. Zobaczymy jak się rozłożą...

...zalety i wady rozwiązań budżetowych wiadomo, są zawsze. Jednak za tę kasę to naprawdę zajebista propozycja. Przynajmniej nie dziaduję na jakieś zjebane używki i nie wypytuję ziomków, "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Po prostu wciskam dwa razy "Enter". Raz gwałcąc przycisk "Kup", drugi raz potwierdzając przelew...

...gumy ściągnięte przez znaną i docenioną również przez znajomych, firmę Opony-Auto.pl Na marginesie jest to najtańsza oferta w internecie, co potwierdziło się już nie raz i nie dwa. Co do terminu realizacji, to trochę się wyczekałem, ale sezon świąteczny nie sprzyjał prędkości, z resztą za kasę rzędu 169,00zł, nikogo nie miałem zamiaru poganiać...

...wszedłem w gumki rozmiar większe. Nie powiem więcej. Cieszę się, że wzór bieżnika jest dość oldskul'owy i będzie pasował do klasyka. Jodełki chyba bym nie zniósł :D...





 

...po co nowe opony, skoro poprzednie Nankang'i mają nie więcej niż 1000 kilometrów przebiegu ? Dowiecie się za jakiś czas. Póki co wystarczyć musi Wam małe "spy foto"...



2 komentarze:

wyrzuć to z siebie...