11 listopada 2012

galeria moich nastrojów...

Siedzę. Chciałbym powiedzieć, że przede mną pustka kartka, ale czasy już nie te co kiedyś. Dziś długopisu używam tylko na zajęciach. Wszystko inne teksty wstukuję przez klawiaturę...

...wiele się pozmieniało. Sentymentalny wpis - na pewno. Garść wspominków, parę podsumowań. Takie uczucia, a może to otwarta butelka Ouzo...

...wczoraj minęły cztery lata od momentu kiedy namówiony przez Eljota zarejestrowałem konto na Blogspocie. Wiecie co ? Warto było...

...dziś przejrzałem tych 167 wpisów. Były tam momenty radosne, smutne, przełomowe, zwyczajne i niezwykłe. Fajna galeria moich nastrojów, przemyśleń, dokonań, rozczarowań, opisywanych marzeń, zrealizowanych pomysłów, opisów rzeczywistości, dokonanych postępów i przegapionych szans...

...zmiana auta, przeprowadzone modyfikacje, związek z dziewczyną, wypadek samochodowy, strata roweru, parę pseudo opowiadań. Trochę się tego nagromadziło. Niektóre wpisy kręcą łzę w oku, ale cieszę się, że jest takie miejsce, w którym mogę wyrazić siebie. Opowiedzieć o tym wszystkim co cieszy i smuci. Pochwalić się, poradzić, coś pokazać...

...były przestoje, było szybkie tempo, były momenty zwątpienia. W każdym razie na uwagę zasługuje na pewno ponad 23,000 odwiedzin. Ktoś jednak tu zagląda i to cieszy, choć wcale nie o to w tym chodzi...


3 komentarze:

  1. Heh... nie sądziłem, że to ja Cię namówiłem... miło jednak, że nie jesteś zawiedziony. Czasem faktycznie warto mieć takie miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namówiłeś...

      http://kruchy.wartburgradikalz.com/2008/11/hej.html

      Usuń
    2. ale to najwyżej tylko moja częściowa zasługa;)

      Usuń

wyrzuć to z siebie...