30 czerwca 2010

custom korek...

w Białasie przeważają tylko dwa kolory - czarny i biały. Brak tu chromu czy innych barw wśród elementów lub dodatków. Motyw korka jakoś szczególnie nie prześladował mnie w przypadku mojego poprzednika - Reda. Tym razem jednak zacząłem myśleć jak i ten element zmodyfikować w sposób ciekawy i niesztampowy. Oryginał, którego jedyną zaletą jest to, że w ogóle jest był dla mnie jedną z brzydszych rzeczy w tym aucie. Teoretycznie go nie widać, ale wystarczy, że wiem iż mam tą wyłupiastą poczwarę...




...Od dawna zaś chodziła za mną nakrętka wlewu gładka jak pupcia Doroty Gardias. Trochę czaiłem się z kupnem odpowiedniej sztuki, ale dużą pomocą był dla mnie trop Przemka. Zachęcony jego podpowiedzią kupiłem to o to cudo - korek baku paliwa od Simsona SR50...


...powiecie, że Simson nijak ma się do Wartburga, ale chwileczkę. Po pierwsze pasuje idealnie, jest płaski, gładki i subtelny... Dzięki pewnemu zabiegowi stał się również seksowny i bardziej tajemniczy...




...napis Simson mimo, iż mocno związany z kombinatem IFA nie przystawał do Lodówy i tak został zeszlifowany a korek wypolerowany. To jednaj nadal nie było to, choć na aucie prezentował się nieźle, to zmieniłem zdanie...






...bo ostatecznie został pomalowany na czarny mat i teraz wygląda tak:...





... ten custom korek, cieszy mnie tym bardziej, że jest pewnym smaczkiem, pewnego rodzaju wisienką na torcie, dopełnieniem całości. Na uwagę zasługuje szczególny napis na nim widniejący - "MIXTURE 1:50" przypominający właścicielom pojazdów marki Simson a teraz również mnie, że do baku należy wlewać mieszankę paliwa z olejem...

...zupełnie jak nowoczesne korki lub nalepki przypominające użytkownikom Diesli o wlewaniu wyłącznie oleju napędowego. Mały szczegół a cieszy ogromnie, ponieważ zostanie dostrzeżony tylko przez ciekawych detali, znawców tematu, którzy zapewne zauważą jego wyjątkowość i unikatowość... Takie dodatki luuubię...

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie:) Wyznaję podobną ideologię co do detali! Korek wygląda świetnie, choć bałem się, że niestety będzie wypolerowany, co nie pasuje do lodówy. Czarny macik jednak wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń

wyrzuć to z siebie...