22 września 2019

stać się specjalistą #NfCC...

     Stało się! Podczas dni otwartych nowego sklepu Custom Factory mieszczącego się przy ulicy Siewnej 25 w Łodzi udało się potwierdzić wszystko to co dotychczas miałem okazję negocjować jedynie telefonicznie. Marcin Obara, manager linii NOVOL for Classic Cars potwierdził jednoznacznie, że koncern NOVOL zapewni pełne wsparcie produktowe podczas odbudowy mojego Tourista. W tej chwili mam przestawić wstępny plan renowacji, określić przewidywane zapotrzebowanie na konkretne artykuły lakiernicze i czekać na ich ruch...

...przeczucia mnie nie zawiodły. Marcin okazał się mega pozytywnym facetem, z którym rozmawiać można by godzinami. A z pierwszej ręki dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy. Przyznam, że nie miałem pojęcia jakim potentatem jest NOVOL, który w tej chwili jest trzecią co do wielkości firmą branży lakierniczej w Europie, że wytwarza dla ponad 50 innych marek lakierniczych całe linie produktów brandowane następnie najznamienitszymi logami europejskich producentów. W tej chwili jest jedynym producentem utwardzaczy w Uni Europiejskiej i na 20 wycofywanych produktów średnio wdraża do badań 50 kolejnych...

...dlatego wychodzenie do klientów w celu pokazania im nowinek, nie jest dla tej firmy niczym nadzwyczajnym. Tak właśnie było podczas odwiedzin Łodzi. Profesjonalnie przygotowany pokazowy bus, foldery reklamowe, nowe bardziej przejrzyste i czytelne karty produktów, które mają w ten sposób wyróżnić producenta, jednocześnie ułatwiając pracę z produktami amatorom, a jednocześnie mają sprawić, że korzystanie ze spójnej technologii, szczególnie NOVOL for Classic Cars pozbawione będzie błędów...








...aby móc wejść małymi krokami w temat linii i stać się specjalistą #NfCC  w dziedzinie korzystania z tych produktów zadawałem masę pytań, a wiedza jaką zdobyłem jest chyba największa jaką dotychczas posiadłem. Wszystko za sprawą Krzyśka, głównego technologa koncernu. Ten gość, to nie tylko cytowanie kart technicznych, ale przykłady godne praktyka z wieloletnim stażem. Bardzo chciałbym wraz z postępem prac związanych z Turystą móc przekazywać Wam wiedzę pełną, spójną i rzeczową. Dlatego na spotkaniu byłem maksymalnie skupiony i czerpałem wiedzę garściami mając taką personę niemal na wyłączność...




...prócz dostarczania fachowej wiedzy, tego popołudnia miała miejsce ciekawa premiera produktowa. Dotychczasowy hit z serii NOVOL EXTREME, a mam na myśli masę polimerową STP FLEX - czyli, hybrydową natryskową masę uszczelniającą na bazie żywicy polimerowej STP. Środek przede wszystkim przeznaczony do uszczelnienia oraz zabezpieczenia zakładkowych i spawanych połączeń blach w elementach karoserii oraz odwzorowania struktur zgodnych z fabrycznymi rozwiązaniami. Po wykorzystaniu regulowanego strumienia specjalnie przystosowanego do jej aplikacji pistoletu, pokrętła ciśnienia a także regulacji ilości wyrzucanego towaru pozwala natryskiwać powłoki nazywanego potocznie "barankiem". Jednak produkt ten posiada swoje ograniczenia wynikające z konsystencji. Dlatego do tego typu aplikacji wymaga podgrzania i aplikowania najlepiej w podniesionych temperaturach otoczenia...

...dlatego w celu wyeliminowania tych uwarunkowań, firma NOVOL udoskonaliła swój produkt i wprowadziła nowość - STP FLOW...







...NOVOL planuje wycofywać stopniowo baranki serii NfCC, które technologicznie siedzą jeszcze w poprzedniej dekadzie, na rzecz nowoczesnych żywic polimerowych. Rozwiązaniu używanym z powodzeniem przez wszystkie wiodące koncerny motoryzacyjne na świecie. Technologii, która sprawia, że struktura zaaplikowanej warstwy jest zawsze elastyczna, a przy tym daje się lakierować, podnosząc tym samym estetykę wykończenia...

...produkt STP FLOW, który jeszcze nie jest oficjalnie prezentowany na łamach internetowych serwisów koncernu ma lepszą rozlewność i właściwości "płynięcia". Dzięki temu lepiej wypełnia pory pokrywanych powierzchni, lepiej dociera w zakamarki elementów. Pozwala uzyskiwać gładsze wykończenie, jednocześnie nie wymaga utrzymania technologicznego reżimu temperaturowego....

...dodam od siebie, że byłem zachwycony strukturami jakie dzięki tym obu masom i rożnego rodzaju nasadkom jesteśmy w stanie uzyskać...




...i tak jak przewidywałem, spotkanie okazało się owocne, ludzie przesympatyczni, a sklep Custom Factory mega wyposażony - również w produkty NOVOL for Classic Cars. 

...zapraszam do odwiedzin tej skądinąd mega ciekawej firmy w imieniu własnym jak i chłopaków ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...