19 września 2019

NOVOL dla Klasycznych Aut...

     Abstrahując od rozbiórki auta, ale zostając jak najbardziej w klimacie odbudowy klasyków, zapewne wielu z Was niejednokrotnie zastanawiało się nad kapitalnym remontem swojego oldtimer'a. Niestety część z Was pewnie poległa już na samym wstępie swoich marzeń licząc koszty. Następnie głowę owładnęła wizja kłopotów z wyszukiwaniem części, znalezieniem godnych zaufania wykonawców, podjęciem decyzji o wyborze całej technologi renowacji?..

...miałem te same rozkminy. O ile wizję auta mam spójną, zapas części na dwie czy trzy podobne odbudowy, o tyle jeśli chodzi o godne zaufania produkty lakiernicze  byłem rozdarty. Przy odbudowie Reda korzystałem z wyrobów polskiego producenta i byłem zadowolony. Dlatego i tym razem wybór padł na nasze rodzime podwórko. Zacząłem reasearch i moją uwagę przykuła firma NOVOL. Dotychczas kilkukrotnie pracowałem na ich podkładach akrylowych i epoksydowych i była to czysta przyjemność. Jednak potrzebowałem czegoś więcej...

...i tak drążąc temat znalazłem odpowiedzi na swoje wszystkie stawiane pytania - linia produktów lakierniczych przygotowanych specjalnie pod renowację aut zabytkowych - NOVOL for Classic Cars.

...właściwie byłem już całkowicie przekonany co do jakości i możliwości jakie dają te materiały, ale decyzje o dokonaniu zakupów zawiesiłem do powrotu ze zlotu w Eisenach.  I gdyby nie zupełne zrządzenie losu, podczas którego nijako zostałem wywołany do tablicy, nie stało by się coś, w co jeszcze sam nie mogę uwierzyć...



...wygranie koszulki i bluzy serii NOVOL dla Klasycznych Aut było zaledwie lontem całego wybuchowego pomysłu jaki eksplodował w mojej głowie po kilku dniach przemyśleń...

...a gdyby tak mając 10 tysięcy obserwujących na Fejsie, prowadząc od prawie 10 lat oba te blogi, nie odezwać się do producenta z pytaniem czy nie zechcieliby wesprzeć mojego projektu swoimi świetnymi artykułami lakierniczymi...

...w sumie myślałem, że już nikt od nich się nie odezwie, ale 23 sierpnia 2019 dostałem telefon od managera linii NOVOL fCC. Głos w słuchawce oznajmił mi, że takich zgłoszeń jak moje dostają setki miesięcznie. Ogólnie to rzadko kiedy wspierają takie "garażowe" projekty, ale w moim przypadku zainspirowała ich moja internetowa działalność na przestrzeni tylu lat. Przekonało ich również pokaźne grono odbiorców. Przeprowadzili jak się okazało, bardzo pozytywny wywiad na mój temat wśród ludzi z kręgów posiadaczy klasyków...

...na razie pozostało nam ustalić konkrety współpracy i warunki na jakich będzie działała nasza kooperacja. Wszystkiego dowiem się jutro podczas dni otwartych jakie NOVOL for Classic Cars organizuje w siedzibie niedawno otwartego stacjonarnego sklepu chłopaków z Custom Factory, o których już niejednokrotnie Wam pisałem...

...ale już dziś mogę z nieukrywaną radością, już całkowicie oficjalnie podzielić się z Wami informacją, że mój prywatny blog, jak i medium jakim jest WartburgRadikalz.eu nawiązało współpracę z marką NOVOL!




...dlatego też gorąco zachęcam do odwiedzin siedziby firmy Custom Factory, gdzie zobaczycie ich nowy stacjonarny sklep, a także zapoznacie się z ofertą NOVOL for Classic Cars. Pojawię się tam również w celu poznania dogłębnie technologii renowacyjnych zgodnych ze standardami Novola, a także dogram szczegóły dotyczące zaistniałej współpracy...

...zapraszam!..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...