18 marca 2011

jak zwykle był dylemat...

Długo przymierzałem się do tego zakupu. Od dawna chodziło mi po głowie takie urządzenie, a że robienie wydechu zbliża się wielkimi krokami szarpnąłem się...

...jak zwykle był dylemat - Powermat, BassPolska, Eurotec, Kinzo. Gwarancje rozruchowe rzędu 7'miu dni, 30'tu dni, 6'ciu miesięcy a góra całego roku. Każdy kto choć trochę mnie zna, wie że do sprawy gwarancji podchodzę bardzo ostrożnie. Czasami wolę przepłacić ale kupić coś na paragon z pewnością, że w razie czego reklamacja będzie rozpatrzona...

...tak też było i tym razem. Wydać 200zł czy 800zł. Dylemat nie lada. Miałem odłożone 240zł na Powermata ale pomyślałem, że skoro kupować to rozsądnie i poszperałem trochę w necie i o to jest...






...Metabo CS 23-355. Przecinarka kosztowała 684,00zł. Uważam, że oferta atrakcyjna, bo z reguły ceny wahały się od 750zł do 1085zł. Tak, więc swoje pieniądze przeznaczyłem na wpłatę własną a resztę wziąłem w Żaglu, oczywiście na "dogodne do spłaty raty" :). Dlaczego Metabo ? - gwarancja 36 miesięcy, znana mi marka, solidne wykonanie, dobre opinie użytkowników i cena adekwatna do sprzętu dla hobbysty. Wreszcie cięcie będzie przyjemnością. Nie ukrywam, że zawsze miałem problem z idealnie prostym krojeniem rur czy kształtowników...

...pierwsze próby już były i urządzenie oceniam na piątkę. Ma swoje delikatne wady, ale stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Do tego solidne wykonanie i możliwość składania do bardziej poręcznej formy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...