16 października 2019

prześliczne trójki...

     Fakt, iż oba Wartburgi jakie posiadam są z ostatniego wypustu jest zupełnym zbiegiem okoliczności. Także przez czysty przypadek jest to również model 353S z 1987 roku...

...zapewne już nie pamiętacie jak 2 lutego 2010 odebrałem miękki dowód Białasa i magiczne blachy EL 353JA...



...już wtedy żałowałem, że nie mam Tourista, którego mógłbym w ten sam sposób wyróżnić. Lata mijały. W Łodzi wydano ostatnią tablicę EL 999ZZ i było mi trochę przykro, iż nie udało się zrealizować tego cholernego marzenia...

...jednak nadzieja odrodziła się ponownie dobrych kilka lat temu wraz z nowym układem znaków. Już wtedy pomyślałem sobie, że fajnie byłoby kupić kombi i wykorzystać tę nową opcję.

...jak dobrze pamiętacie, odpuściłem poszukiwania gabloty licząc na zrządzenie losu, które nad wyraz często rządzi moim życiem. Tak też się stało, w efekcie czego auto niemal znalazło się samo. I tak jak wiele lat temu wyciągnięcie fajnych numerów ze sterty nieodpakowanych jeszcze tablic zawdzięczam przypadkowi i pomocy równie przypadkowego urzędnika, tak teraz w moim kolejnym projekcie nie było o tym mowy. 

...przy numerach pokroju EL 353AA czy EL 353BB mogłem iść do Wydziału Komunikacji każdego dnia, ale mając w planie pewien konkretny układ liter i cyfr, który ewoluował przez te prawie 10 lat, nie mogłem zdać się na fart. Dlatego o pomoc w załatwieniu odpowiednich blach zwróciłem się do zawodowca. Gościa poznałem w Urzędzie Komunikacji rok temu, przy okazji wymiany dowodu rejestracyjnego Białasa. Ugadałem się z nim, że będę dzwonił co 2-3 miesiące z pytaniem jakie aktualnie tablice wydaje urząd. Tak minął nieco ponad rok, ale wreszcie są:




...2S, jak moje dwie eSki 353...

...koszty rejestracji wynikające z ustawowego obowiązku to kwota rzędu 200 zł, a usługa zarejestrowania auta bez mojej wizyty w urzędzie wraz z odpowiednim układem cyfr kosztowała mnie 150 zł. W tej cenie mam jeszcze odbiór za 30 dni twardego dowodu również bez mojego udziału...

...nie wiem jak Wam, ale mnie wydaje się, że Warto było wydać ekstra frut na tak prześliczne trójki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...