07 maja 2013

absorbujące hobby...

Wiecie co to znaczy żyć intensywnie ? To praca po 12 godzin dzień po dniu, to trzygodzinny sen, to zerwanie się z łóżka w sobotę o poranku i bycie aktywnie na nogach do poniedziałku w okolicach godziny 2:00 nad ranem i kolejna pobudka na dyżur już o 5:30...
...jeśli mamy cel, plan do wykonania, zapał, widzimy sens naszych działań to poświęcamy wszystkie nasze wysiłki w dążenie do jego osiągnięcia. Nie wysypiamy się, nie jemy regularnie, nie odzywamy się do znajomych, skupiamy się wyłącznie na maksymalizacji naszych starań...

...znają to wszyscy, którzy posiadają jakieś absorbujące hobby, do tego normalną pracę, setki małych, czasochłonnych zajęć, dzieci albo studia...

...podobnie jest ze mną...

 ...mijający długi weekend był dla mnie mocno frustrujący. Deszczowy czas, przez, który każdy dzień był tak samo ponury. Mimo moich starań nie zarobiłem praktycznie żadnej kasy. Tak okropnej majówki nie pamiętam. Pewnie też dlatego, że zawsze byłem uczestnikiem jakiejś imprezy Wartburgowej. Sprawdziło się przy okazji przeświadczenie, że jeśli ja lub wespół z ekipą WartburgRadikalz nie zrobimy jakiegoś dobrego event'u, to nie zrobi go nikt. Smutne, jak ciasna jest to społeczność i jak inna od reszty wydawało by się, podobnych pasjonatów starej motoryzacji..

...dopiero w sobotę i niedzielę coś udało mi się zdziałać. Pewne tematy kończyłem w poniedziałek. Są to drobiazgi, ale mające związek z bezawaryjną jazdą i pewnego rodzaju spokojem. To poprawiony wydech, wymieniony wieszak ostatniego tłumika, to ratowanie manszet druciarskim patentem, wreszcie, to montaż zarówno przedniego jak i tylnego zawieszenia...

...aktualnie czekam na dwie przesyłki: przerobione elementy przedniego zawiasu, którymi zajął się Wujas i Birol - jego dobry ziomek z firmy VRP-fab oraz śruby zabezpieczające. Bez nich nie odważę się zostawić auta bez opieki. W końcu całkiem dobry pieniądz w tym siedzi...

...ogólnie nie robię fotek. Nie mam czasu, ochoty, nie ma emocjonujących postępów. Jak przyjdą, zapewne nie omieszkam tego pokazać. Zależy mi na czasie, ogarniam auto gdyż...

...zobaczycie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...