31 października 2012

co najlepszego mam...

Całe życie chcemy być najlepsi. Dajemy z siebie wszystko w poszukiwania stanu doskonałości. W klasie pierwsi, na studiach wybitni, w pracy perfekcyjni. Swoim bliskim dajemy to co najlepsze, staramy się ich nie zawieść, swojej ukochanej osobie uchylimy nieba, tylko po to by miała do niego jeszcze bliżej...

...po co to wszystko...

...trudno powiedzieć. Czego byśmy nie robili i tak nie dorównamy ich wyobrażeniom. Staramy się, poświęcamy, a i tak tego nie docenią. Niektórym z nas uda się znaleźć osobę, dla której będziemy całym światem. Ostoją spokoju, podporą, esencją motywacji i działania, rękawem w który mogą się wypłakać i kołem ratunkowym, którego mogą się uchwycić...

...czy to jednak zdarza się w życiu naprawdę. Chyba tak, na wszystko trzeba jednak czasu, czasu którego nie mam już tak wiele jak kiedyś...

...siedzę w domu przed komputerem, wylewam te wszystkie myśli. Na biurku stoi szklanka Grants'a a ja kminie. Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu na tego typu rozważania. Zawsze lubiłem ten stan. Stan, w którym używam wyobraźni, myślę o całym tym sensie w bezsensie. Bowiem sens w bezsensie jest głębszy, tak głęboki, że dawno w nim utonąłem. Czy to ma jakikolwiek sens, heh...

...rysy na szkle przeradzają się zawsze w pęknięcia. Początkowo możemy próbować je polerować, ale zawsze powstają z nich soczewki, które jeszcze mocniej rzucają światło na problemy...

...inaczej sprawa ma się ze mną. Często nie uczę się na błędach. Na pewno nie na pierwszym z kolei. Brnę w te same sytuacje po raz wtóry. Często koledzy radzą, chcąc przestawić tor mojego działania, napotykają jednak na przyrdzewiałą od ideałów zwrotnicę. Jej tryby chodzą tak ciężko, że dopiero wykolejenie składu skłania mnie do ponownego przeglądu wszystkich mechanizmów...

...jednak po pewnym czasie znowu wszystko wraca. Znowu jestem sobą. Tym Piotrkiem, który jest emocjonalnym naturystom, człowiekiem, który często nie potrafi przejść obok pewnych sytuacji obojętnie. Który stara się pomóc ludziom, którzy tego potrzebują i na takową pomoc zasługują. Szanujmy ludzi - to wraca...

...wiele razy sam przejechałem się na tym tanim haśle i sam nie wiem dlaczego to robię, pewnie dlatego, że to wciąż siedzi w mojej głowie...

...nie umiem być innym. Piotrek, tani rycerz do kupienia za drobną garść uczucia...


Chcę ci dać, co najlepszego mam w sobie
Nie wiem, dlaczego to robię
Pewnie dlatego, że to wciąż siedzi w mojej głowie...

Nie ma takiego miejsca, gdzie nie moglibyśmy pójść
Pośrodku puszczy nie puszczę, nie powiem „puść”
Nie ma takiego miejsca, nie ma takiej możliwości
Ten świat jest głodny miłości...

Mam dla ciebie wszystko, co najlepsze
Wszystko, wszystko, co najlepsze...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...