30 października 2010

wierzcie ludziom na słowo...

Ktoś powie, że to wpis sponsorowany ale to chyba mało istotne. Temu sprzedawcy jestem to winny. Kompletując nagłośnienie do Białasa dokonałem fest zakupu na allegro. Terminale prądowe Sinuslive, plecionki, konektorki i parę innych rzeczy. Zamówienie opiewało na 260zł przy czym udało mi się utargować przesyłkę gratis. Parę dni temu paczka doszła, sprawdziłem jej zawartość przy kurierze ale jak się potem okazało - niedokładnie...

... po wnikliwej analizie okazało się, że brakuje jednego terminala prądowego pod kable 50mm2. Wystarczyła tylko jedna informacja do sprzedawcy a ten ku mojemu zdziwieniu, jedynie na moje słowo honoru, postanowił nie zostawiać mnie samemu sobie i zaproponował dosłanie brakującej rzeczy. W tym miejscu pragnę mu serdecznie podziękować i polecić jego osobę innym. Nie zawiedziecie się a nauczka, która płynie z tego wpisu jest następująca - wierzcie ludziom na słowo, ale sprawdzajcie wnikliwie wszystko przy kurierze, kosztem nawet jego czasu. Tu chodzi o Wasze pieniążki. Ja akurat trafiłem na bardzo uczciwego sprzedawcę, którego ofertę znajdziecie w wypasionych linkach...

polecam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...