31 października 2015

niedrogi pokrowiec z Lidla...

Lidl. Lubię ten sklep, a szczególnie wszelkiego rodzaju artykuły przemysłowe, które "rzucają" od czasu do czasu w trakcie tak zwanych "tygodni". Wielokrotnie kupowałem tam zarówno elektronarzędzia jak i różnego rodzaju chemię. O tym jednak powiem innym razem. Dawno nosiłem się z zakupem nowego pokrowca na Burka. Poprzedni, praktycznie nowy, znalazłem podczas potężnej wichury. Zapewne zrzucony z auta zwyczajnie wpadł mi w ręce. Służył dobre pięć lat. Jednak był zbyt wielki, a zlasowana, wszyta guma przestała ze starości jakkolwiek spełniać swoje funkcje. Szperałem po necie, czytałem opinie, sprawdzałem ceny. Porządne plandeki kosztowały nawet 120-150 zł. Nie wiedziałem również jaki rozmiar wybrać...

...wczoraj wchodząc do marketu po zakupy produktów do przygotowania Sushi, które chodziło ostatnio za mną i Paulinką, zobaczyłem pokrowiec na auto. Cena: 59,00 zł Nie zastanawiałem się. Jedyną niewiadomą pozostawał rozmiar. Wersja "L" pasowała do aut pokroju Renault Laguna, Skoda Oktavia. Dlatego wybrałem rozmiar Medium. I powiem szczerze - to był strzał w dziesiątkę...

...dziś rano jak tylko przeminęły poranne mgły umyłem dokładnie Białasa...





...zanim powiem więcej, zapoznajcie się z etykietą...






...czyste, suche autko przykryłem pokrowcem i zobaczcie sami, że pasuje on idealnie...

...polecam każdemu ten niepozorny i niedrogi pokrowiec z Lidla. Bardzo solidne wykonanie. Fajny, delikatny w dotyku materiał, wszyte gumy ściągające oraz sprytnie rozwiązana możliwość spięcia paskiem auta pod spodem, co uchroni nas przed podwiewaniem i zrzuceniem szmaty. A do tego jest to jak na Burgera szyty rozmiar...

...może nie mam wielkich wymagań co do nakrywania auta, ponieważ mój Wartburg i tak stoi pod wiatą. I mimo iż najbardziej zależy mi na tym aby auto nie kurzyło się, to podejrzewam, że rzeczony tu "car cover" spisze się w dużo cięższych warunkach...

...piszę to dlatego, abyście sami mogli poszukać tej plandeki we własnych sklepach już jutro, lub szukali jej w przyszłości mając pewność co do wymiarów i faktu, że za taką kasę warto go wziąć...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wyrzuć to z siebie...